3 Aralık 2011 Cumartesi

uçuyoruz ne güzel kamikaze.

Portakalın kabuğu portakaldan güzel.
Yumurtanın beyazı sarısından güzel.
Kimseyi görmedim ben senden daha güzel. 

  • E tabi sınav haftasından dolayı böyle bozukluklar olabiliyor. Devrelerim yandığımda genelde böyle yaratıcı şiirler yazmayı çok seviyom.
  • İngilizce şarkıları ezberleyip,uydurmadan söylediğimde kendimi nasıl kuul hissediyorum belli değil. 
  • Blackberry'i alana dışında parıltılı kabını da veriyorlar galiba. 
  • Bir de dershane deneme sınavlarına sadece hediyeleri için gitmek var tabi. "Aaa şu kalem iyiymiş,defter de veriyorlar gidek o zaman." 
  • Evet  kaleme deftere para harcamayı sevmiyorum. Zaten kitaplar pahalı. Yakında kitap almak için telefonumu satacam o derece. 
  • Nutella severlere inat yaşasın çocukluğumun çokokremi. 
  • Evde de yalnız kaldığımda nasıl ev hanımı triplerine giriyorum belli değil. "Ooof bak ya daha yeni topladım buraları hemen dağıtmışlar. Nedir bu çilem.."
  • Biriyle konuşurken onun ne dediğini duymazsın,aptal bir tebessümle karşılık verirsin ya. İşte hayat bazen o tebessüm kadar anlamsız,sebepsiz..
  • Hayat bazen de tam uykuya dalacakken gelen çiş kadar piç. 
  • Neyse bir çay koyayım.

1 yorum: